გიორგი დანელია

ბრენდინგი და იდენტობის დიზაინი

შესავალი

ყველაფერი იწყება 2018 წელს, როცა გიორგი დანელიამ საკუთარ იუთუბ არხზე, 10.000 გამომწერის აღსანიშნავად გამოაცხადა კონკურსი, რომელშიც ჩემმა მოფიქრებულმა იდეამ გაიმარჯვა და საკუთარი პრიზის მისაღებად სტუმრობისას გავიცანით ერთმანეთი. 2019 წელს კი გიორგიმ გადაწყვიტა, თავისი საქმიანობა ახალ საფეხურზე აეყვანა ბრენდინგითა და ვიზუალური იდენტობით, რისთვისაც მე დამიკავშირდა და უკვე კომერციულადაც დავმეგობრდით. დღეს მის არხს 100.000-ზე მეტი გამომწერი ჰყავს.

კრეატიული გამოწვევა

პროექტის მთავარ გამოწვევებს წარმოადგენდა: არხის გამორჩეული ბრენდისა და ვიზუალური იდენტობის ჩამოყალიბება იმ ქაოსის ფონზე, რომელიც თანამედროვე იუთუბს ახასიათებს. ასევე პოზიციონირებისა და კლასიფიკაციის ისეთი სისტემის შემუშავება, რომელიც ერთდრულად მისცემდა გიორგის შემოქმედებით თავისუფლებასა და თანმიმდევრულობას საკუთარი არხის შენების პროცესში.

ბრენდის ნარატივი

ნარატივი არის ის ღრმად ინტეგრირებული კომპონენტი ბრენდებსა და ადამიანებში, რომელიც, ცნობიერად თუ გაუცნობიერებლად, განაპირობებს ჩვენს რწმენებსა და მიმართულებას. ნარატივი ხსნის იმ ყველაფერს, რასაც ვაკეთებთ და რისთვისაც ვარსებობთ. შესაბამისად, ჩემი ბრენდინგის პროცესში მას სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი როლი აქვს მინიჭებული.

ლოგო

გიორგი დანელიას არხის მამოძრავებელი ბირთვი არის მისი თავგადასავლები და ტექნოლოგიები. ჩემი სურვილი კი ის იყო, რომ ეს ბირთვი ლოგოშიც ასახულიყო. პირველ რიგში მივაგენი იმ მეტაფორას, რომელიც ამის ასახვაში დამეხმარებოდა — ენერგია არის ის, რაც სჭირდება ადამიანს თავგადასავლების შესაქმნელად და ტექნოლოგიებს ფუნქციონირებისთვის. შესაბამისად, ლოგოს კონცეფცია აერთიანებს ელვას, როგორც ენერგიის სიმბოლოს, გიორგი დანელიას ინიციალებთან (G და D).

ფერები და კლასიფიკაცია

არხის მრავალწახნაგოვანი ხასიათიდან გამომდინარე, ბრენდის გადასახედიდან მნიშვნელოვან საკითხს წარმოადგენდა კონტენტის კლასიფიკაციის ისეთი სისტემა, რომელიც ერთდროულად მოახერხებდა გიორგი დანელიასთვის კრეატიული თავისუფლების შენარჩუნებასა და გარკვეული წესრიგის შექმნას სამომხმარებლო გამოცდილების (User Experience) გასამარტივებლად. გიორგი დანელიას ვიდეოები ოთხ ძირითად მიმართულებაში მოვაქციე: თავგადასავლები, ტექნოლოგიები, ექსპერიმენტები და გამოწვევები. მოცემული კლასიფიკაცია ბრენდის ვიზუალური იდენტობის ნაწილად ვაქციე და თითოეულ კატეგორიას საკუთარი ფერი და გაფორმება მივუჩინე ვიდეოს გარეკანზე გამოსაყენებლად.

ფერები და კლასიფიკაცია

არხის მრავალწახნაგოვანი ხასიათიდან გამომდინარე, ბრენდის გადასახედიდან მნიშვნელოვან საკითხს წარმოადგენდა კონტენტის კლასიფიკაციის ისეთი სისტემა, რომელიც ერთდროულად მოახერხებდა გიორგი დანელიასთვის კრეატიული თავისუფლების შენარჩუნებასა და გარკვეული წესრიგის შექმნას სამომხმარებლო გამოცდილების (User Experience) გასამარტივებლად. გიორგი დანელიას ვიდეოები ოთხ ძირითად მიმართულებაში მოვაქციე: თავგადასავლები, ტექნოლოგიები, ექსპერიმენტები და გამოწვევები. მოცემული კლასიფიკაცია ბრენდის ვიზუალური იდენტობის ნაწილად ვაქციე და თითოეულ კატეგორიას საკუთარი ფერი და გაფორმება მივუჩინე ვიდეოს გარეკანზე გამოსაყენებლად.

წამყვანი ვიზუალი

წამყვან ვიზუალში (KeyVisual), როგორც წესი, გადმოვცემთ ბრენდის ხასიათს და ვავლენთ მის ვიზუალურ ესთეტიკას. გიორგი დანელიას არხის შემთხვევაში კი ყურადღება მისი თავგადასავლების წარმოჩენაზე გავამახვილე. საჰაერო ბურთებით დაშვებული ვიდეოები მაყურებელთან მიფრენილი ახალი თავგადასავლების სიმბოლოა.

ვიზუალი
მოდელი

არხის ვიზუალი

ილუსტრაციები

ტეგები

გაზიარება

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin

მზად ხართ სასაუბროდ?

თუ გსურთ კითხვების დასმა, კონსულტაცია ან პროექტის შეკვეთა, ისარგებლეთ საკონტაქტო ფორმით.