ჩიორა — ჩიტი გულის ბუდიდან

შესავალი

ერთ დღეს ახალგაზრდა ცოლ-ქმარი, ბექა და მარიამი დამიკავშირდნენ. საკონსულტაციო ზარის მიმდინარეობისას აღმოჩნდა, რომ ვესაუბრებოდი გულანთებულ წყვილს, დიდი გეგმებით: მათ სურდათ საბავშვო ტანსაცმლის მაღაზიის შექმნა, რომელიც ბავშვებს სამოსზე მეტს შესთავაზებდა…

  • წელი

    2019

  • როლი

    სრული

  • კლიენტი

    ჩიორა

მთავარი გამოწვევა

პროექტის ფარგლებში შევქმენი: ბრენდისა და ბიზნესის სტრატეგიები, სახელი, სლოგანი, ბრენდის ნარატივი, ლოგო, წამყვანი ვიზუალი და იდენტობის დიზაინი — ამგვარად, ჩემი მთავარი გამოწვევა განსხვავებულ დისციპლინებში დამოუკიდებლად მუშაობა იყო. ბრენდის მთავარი გამოწვევა კი — ბავშვური ხასიათის შეზავება პროფესიონალურთან.

ლოგოს დიზაინი

ლოგოზე მუშაობისას შევიმუშავე სპეციალური სისტემა, რომლის წყალობითაც ბავშვებიც უმარტივესად შეძლებენ ჩიორას დახატვას. ამისათვის საკმარისია ასო-ბგერა „ჩ“-ს დაწერა, მასზე ორი ხაზისა და ერთი წერტილის მიმატება, და Voilà! თქვენ წინაშეა ჩიორა!

კლასები და სიმბოლოები

„ჩიორას“ პროდუქტები, სტრატეგიის ფაზაში, ოთხ კატეგორიად დაიყო: 0-დან 1 წლამდე; 1-დან 4 წლამდე; 4-დან 8 წლამდე და ბავშვის დაბადებამდე („გამოჩეკამდე“). თითოეული კატეგორიისთვის სპეციალური სიმბოლოები შევქმენი.

ფერები

ტიპოგრაფია

„ჩიორას“ ვიზუალური იდენტობის შრიფტად შევარჩიე FiraGO (ავტორი — აკაკი რაზმაძე). მისი თანამედროვე და მინიმალისტური სტილი ხაზს უსვამს ბრენდის მახასიათებლებს.

წამყვანი ვიზუალი

წამყვანი ვიზუალი (Keyvisual), კომუნიკაციის საშუალებაა, რომელიც ერთი კომპოზიციით მოგვითხრობს ბრენდის შესახებ.

გადავწყვიტე, „ჩიორას“ შესახებ მისი საცხოვრებლით მეამბო.

მუშაობის პროცესში მებადებოდა კითხვები:
• როგორია გულის ბუდე, რომელშიც ჩიორა ცხოვრობს?
• იქნებ ჩიორა თავის ტანსაცმელს ქანდარაზე ფენს გასაშრობად?
• რა მახასიათებლებით გამოირჩევა გულის ბუდე სხვა ბუდეებისგან?

ასეთი აღმოჩენებით შეიქმნა, სრულიად ციფრული, ჩიორას ბუდე.

გულის ფორმის შესასვლელი

ჩიორას ტანსაცმელი

ფლუგერი ჩიორას გამოსახულებით

აივანი და საკუჭნაო

Before After

შეფუთვის დიზაინი

სავიზიტო ბარათები

დოკუმენტები

იარლიყები

დამიკავშირდით

მზად ხართ სასაუბროდ?

Back